UPDATE: Wij zijn met vakantie van 14 augustus tot 30 augustus. Bestellingen worden vanaf maandag 30 augustus weer vewerkt.

—————————————————————————————————————

Wij proberen je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Op deze pagina vind je de uitgebreide informatie hierover.

Een opsomming:

  • Wij verzenden binnen Nederland en naar België met PostNL, DPD, DHL, UPS of GLS.
  • Alle bestellingen vóór 18.00 uur geplaatst, worden dezelfde dag verwerkt mits op voorraad.
  • Geen verzendkosten bij bestellingen vanaf 125,- in heel Nederland, daaronder rekenen wij 4,95 euro verzendkosten.
  • In Zuilichem, Brakel, Aalst en Poederoijen (Gld) bezorgen wij gratis, gebruik bij het afrekenproces de cijfers van uw postcode als kortingscode.
  • Geen verzendkosten bij bestelling vanaf 125,- in heel België, daaronder rekenen wij 7,95 euro verzendkosten.
  • De levertijd is gemiddeld 1-3 werkdagen.
  • Je ontvangt een Track & Trace code op het moment dat je bestelling aankomt en gescand wordt op het eerste sorteercentrum van PostNL.

Retourneren
Heeft u de verkeerde snoeischaar besteld? Of niet het juiste type gekocht? Dat is vervelend. En dat gaan we voor u oplossen. Na ontvangst mag u de producten binnen 30 dagen retour sturen en dan krijgt u gewoon uw geld terug, inclusief de eventuele verzendkosten die u hebt betaald toen u uw bestelling plaatste. De kosten voor het terugsturen van de artikelen zijn voor uw rekening. Voordat u een artikel retour stuurt, neem s.v.p. eerst contact op met onze klantenservice.

Retourprocedure
– Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier
– Zorg dat u duidelijk het bestelnummer vermeldt, klachten / retouren zonder bestelnummer kunnen niet in behandeling worden genomen.